Home » » Inilah sebenarnya hati lelaki...

Inilah sebenarnya hati lelaki...

Written By puterablog1malaysia on Thursday | 7:06 AM


Sejak aku mla brskolah aku knal erti kehidupan, aku hlang rsa tkut,hlang sdih,hlang rsa kesakitan, wlaupun di pkul,dirotan,dimarah, aku masih mampu menahan dari menangis,menahan dari air mataku mengalir,mgkin itu lah ertinya hati lelaki.... TETAPI Kini stelah aku dwasa aku mula mnangis,aku xmampu menahan air mata yg sblum ini tidak gugur wlaupun aku di sakiti, Setelah aku knal erti rindu,aku knal erti syang dan lbih lagi setelah aku knal erti CINTA.... Apakah ini juga ertinya hati lelaki??? Yang dapat mengharungi bahang mentari yg terik TAPI luruh hanya dngan tiupan angin RINDU.... Yang dpat mnahan wlau dihiris belati tjam TAPI lebur hanya dngan sdkit ucapan SAYANG..... Yang sblum ini kental tetap brdiri wlau maut brtandang TAPI?? tiada satu ungkapan pun yang bleh di gambarkn hanya kerana BAHANA CINTA.... Inilah hati lelaki yang mampu mengharungi setiap cabaran, menempuh setiap dugaan,menyusuri liku-liku kehidupan... TETAPI hati lelaki ini juga lah yang tewas,yang terluka,yang hancur walaupun hanya dengan secebis CINTA......


Setelah begitu lma aku cba mmprthankn hbungan ini...aku cntumknnya kmbali stiap kli ia hmpir trptus..smpai blakah hrus aku mnahan..kini ia brlaku kmbali....mngapa ini yg engkau pnta??apakah kau sangka aku lelaki kuat yg mampu utk mghadapi sgalanya....mngapa kau biarkn air mata aku mngalir lg...mngapa kau tak bnuh sja hti ini...mengapaaa?????????????

0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google