Home » » Really True Love Cinta Sehingga Mati

Really True Love Cinta Sehingga Mati

Written By puterablog1malaysia on Saturday | 3:00 AM

Wanita di dalam gambar di atas adalah Katie Kirkpatrick,dia berumur 21 tahun,sebelah kirinya adalah tunangnya,Nick 23 tahun.Gambar tersebut diambil tidak lama pernikahan mereka yang dilaksanakan tanggal 11 januari 2005 di US.
Katie menderita kanser tahap akhir dan menghabiskan beberapa jam setiap harinya untuk terapi.kelihatan Nick sedang menunggu Katie sehingga selesai,ini adalah salah satu sekian banyak sesi kemoterapi katie.
Dalam kesusahannya menahan sakit,kegagalan organ tubuh,katie tetap mahu melaksanakan acara pernikahan.Gaun pengantin perlu diperkecil beberapa kali kerana katie terus menerus kehilangan berat badannya.
Katie terpaksa menggunakan tabung oksigen dalam acara pernikahannya.pasangan yang lain di gambar atas adalah orang tua Nick,ikut bergembira melihat anak lelakinya menikahi pujaan hati,kawan sekolah menengahnya.
Katie di kerusi roda dengan tabung oksigen,mendengarkan sebuah lagu dari suaminya dan kawannya.katie meninggal 5 hari kemudian setelah pernikahannya.melihat seorang wanita yang sakit dan lemah melaksanakan pernikahan dengan sebuah senyuman di wajahnya membuat kita berfikir,kebahagiaan boleh dicapai tidak peduli samaada boleh bertahan berapa lama.kita tidak seharusnya membuat hidup kita menjadi lebih rumit.


huhuhuhuhu
mne boleh tahan kalaw dah mcm ni..

0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google