Home » , , , , , , , , » TAK KU SANGKA TAK KU DUGA.

TAK KU SANGKA TAK KU DUGA.

Written By puterablog1malaysia on Monday | 2:44 AM

aii...salam buat shabat2 teman y berada di mana2 sja..aku harap korang sihat & x tension ea...klaw korang tension, aku nashatkan korang pge tenangkan fikiran dlu sbbnya bila korang bce blog aku ni korang akan menjdi tension semula...so klaw korang pge tensionkan dlu xla bertmbah tension korang..he3x...aku guraw je eak...ermmm...ari ni ari isnin, sabtu & ahad ada beberapa perkara sja y berlaku dekt aku..aku xceritakan semua apa y berlaku..hanya part2 y xprivasi je aku share k..

first, thankz to my dinda aisyah :) hehehehe...susah jugk kan mawu pujuk dinda kali ni...agak senstf dinda ni he3x tpi xpe kanda suka..klaw syangkan kanda jgn la senstf selalu ye..nte kanda tension..bila kanda tension mula la asap nak kuar kat mulot ni berkepol2..he3x..jgn marah.. walau apa pon dinda tetap di atie kanda..he3x..

ke2...ari sabtu y lepas ada sekor anak kucing warna itam datng kat umah aku... aku rsa 2 kucing orang buang. ye la kucing 2 xsihat beb..kesian aku tengok, sekoq2 je termiaw2x mintk makan..aku bgi r mkan n adik aku y no 4 ni nampak plak kucing 2, erm apa lagi terus dia ambik nak bela..dia suka kucing 2....nak bela, bela la kta aku tpi jgn lupa jga mkan minum dia...i dont care...jgn nte jadi musoh plak dengan kucing jantan kesyang aku abu..nasib baik msa 2 abu pe cari gegirl klaw tidak..wacaaaaaaaaaaa!!!! kena penangan lipat melipat antara seko anak kucing dengan bapak kucing(kucing aku abu dah jadi bapak kot 4 ari lepas) he3x..

ari ni dah masok ari ke 3, kucing 2 kat umah aku...apa y aku nak citer ari ni pasal anak kucing itam 2... mak aku surh adik aku antar kat pasar borong, ala...tempat orang jual2 ikan 2...sbbnya kucing 2 dia punya penyakit semakin bertmbah..aku dah letak ubat dah pon kat dia punya luka 2 but xmawu kurang la...ubat 2 berkesan sepatotnya beb...ubat dengn ngam r dengan luka y dia dapat 2..ermmm...adik aku y no 4 ni pe la buang..msa nak pge buang 2 aku dah nampak dah cara adik aku cakap kat mak aku...dia tergagap2..selalu xmcm 2...bila dia blek dari anto kucing 2 kat pasar kan...adik aku y no 4 ni bukan main mengis lagi...ha3x...msa 2 aku kat dlam bilik...mak aku tnya kat dia, kenapa mengis.lepas 2 dia cakap xsmpai atie nak buang kucing 2, smbil ngis, padahal msa 2 dah buang kucing 2...mak aku ketawa r apa lagi...hehehe...lepas 2 mak aku ambik kain tudng n pge ambik kucing 2 semula dengan adik aku y no 4 ni..ha3x..tengok la kan...adik aku 2 baru umur 12 thun dah pandai nak syang2 binatang ni...ada persaan beb...setiap manusia ada perasaan..buat pengatahuan korang jugak adik aku y no 4 ni ikot perangai aku..aku nampak...apa y aku suka buat mcm melukis, ngadap computer n everything y aku suka..dia pun suka gak..klaw bab2 melukis 2 klaw xthu terus dia tnya aku, dia pun thu abg dia ni mcm mne,suka melukis..hu3x...msa form 4 & 5 semua pertandingn melukis aku sapu..xcya, tnya budak2 sekolah aku.kih3x..ngdap computer ni pon dia suka gak..korrang cari r fb dia...lokman kecik...skrng ni xthu r nama dia apa kat fb 2..dlu nama lokman kecik dia letk...k la...aku ada idea ni je nak kongsi dengan korang.apa2 nte aku share dengan korang..kat bawah ni ada lagu saleem-tak ku sangka tak ku duga..aku tahu rmai y cari lagu ni, so aku dengan berbesar atie berkongsi dengan korang..klaw korang nak dlam bentuk mp3 korang pandai2 la manfaatkan video lagu ni...cari la mcm mne nak donwload video ni n convert dlam mp3...skrng ni mcm2 software ada y korang boleh download...k jom layanzzzzzzzzzzzzz..



0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google