Home » , , , , , » Fikiran Melayang Ketika Berbuka Puasa & Bersahur

Fikiran Melayang Ketika Berbuka Puasa & Bersahur

Written By puterablog1malaysia on Sunday | 7:56 AM

aiii...guys..selamat malam...Kehidupan Manusia tidak semuanya indah & tidak semuanya kita sedari apa y berlaku..Apa y ingin aku luahkan & berkongsi dengan korang semua malam ni adalah di fikiran aku ketika berbuka puasa & bersahur.Hari ni berbuka sambal sotong+ikan goreng+ulam2an+ tempoyak= semua habes di makan.ha3...kenpa tibe2 habes di makan??? Biar aku cerita ckeeetttt jew tentang selera aku ni..

Sebelum ni aku suka sngat mkan xhbes walaupun ambik nasi cket jew.mesti ada simpan cket u dibuang..membazir kan sampai bonda aku cakap, aku ni ada bela antu.hahaha..aku ye2 kan jew apa y bonda aku ckap..2 hanya gurawan bonda dengan seorang anakda ni...Aku xsangka 2ari ni, aku xmeninggalkan 1 biji nasi pon di dalam pinggan.huhuhu..xkira la time berbuka & bersahur.pasti licin dlam pinggan aku kerjakan..bonda aku sampai tanya "apa y menyelerakan sngat ni 2 ari mkan xpenah tinggal cket pon"..hahahaha...
nak je aku jawab, "anakda dah xsimpan hantu dah bonda, dah lepaskan dah pon" hahaha...aku xjawab pon..aku senyap jew tpi msa aku makan aku terpandang jugak pada selera mkan aku ni.hoho 2 ari aku pandang.Akhirnya aku temui sebb apa aku xtinggal cket pon nasi dalam pinggan aku selepas mkan..klaw korang nak tahu..tengok kat pict bawah ni..hahahahaha...






korang tahu 2 apa???? hahahah...klaw nak tahu 2la tempoyak..hahaha..pict atas ni aku search kat google..2 bahan2 nak buat tempoyak..

hahaha..baru aku sedar, aku selera di sebabkan tempoyak ..seriely beb, sebelum ni aku xpenah sentoh tempoyak ni..series, aku xsuka tempoyak & klaw korang nak tahu aku ni jenis takot nak cube makanan y aku xpenah mkan.ahahaha...aku xthu la apa y aku takot sngat.mybe takot mati kot..hahaha..xpon takot xsedap & xdapat nak terima dlam kehidupan ni.aku rsa aku akan jdi gila bile cube mkanan y xpenah aku rsa ni..hahahaha...aku tergelak la bila aku dapat rsa semua ni...korang jagn ikot aku gelak plak ye..sebelum ni blek kampung atok aku selalu bagi tempoyak kat bonda aku 1 balang gula2 2 beb tpi aku xpenah cket pon cube tempoyak y atok aku bagi..hahahaha...tibe2 2 ari ni aku terrrrrrrrrcube plak..kena pada diri plak 2..hahaha...licin guwa makan..badan ni pon aku tengok ada bertambah size ..hahaha...tpi tinggi xda bertambh plak ..susah betul nak tinggi..hahahaha...umo aku 23 mybe xnaik dah kot..ahahahaha...ok la...di sini sje aku cerita pasl mkanan aku..hahahaha..last sekali aku share dengan korang, geng setia aku kat bawah ni..hahahaha...di persilakan abu!!!!!


hehehehe..Abu control macho!!!

Abu mengimbas kembali ketika dia di waktu kecil.Di sini la tempat dia menyepikan diri & mengambil ketenangan..Sehingga sekrang semuanya masih dia lakukan..hahahaha

Apa pon xboleh kan..korang tahu kan dia duduk dalam apa?? hahahaha..2 dalam tudung salji kata bahasa dalam dapor..hahaha.time ni famly aku tengah berbuka dia sibok datang nak berbuka jugak..semua buat xthu dia pon buat la kerja gilew dia..dok dalam 2 & guling2 kat c 2..hehehe..ni msa dia puas berguling aku take pict dia..

korang nampak pict atas ni..Korang tahu apa y sedang dia lakukan?? hahaha..perhatikan betul2 apa y dia buat 2..hahaha...dia tido!!! gaya terbaru y dapat aku msokan dlam diary abu..hahaha..

hahaha...tu2 my geng, abu & friend..hahaha.2 kucing adik aku belang, time ni dia tengah bermain but xseries.masih ada ego di dalam diri abu ketika ini..hahahaha

nampak camera fon.masing2 dah tahu apa y ptot dibuat..control macho & handsme kan diri u menjadi lebih gempak dengan pertubuhan kumpulan baru..kumpulan anak2 kecil!!! wakakaka.

kasi panas line ni...

hahaha...y kat perutssss dia 2 dlu aku xkenal..smenjak kedatangan abu kat istana ayahda & bonda aku, aku mula mencari resepi y terbaik u kehidupan di dalam istana..Last aku terjumpa 2..hahahaha..whiskas!!! dia memng suka whiskas..sehari 4 bungkus habes u dia sjew.euwww...

to dinda ku aisyah : dinda ni la secret kanda mawu dia jadi manja2 sma kanda..hahaha...nte dinda cube ye bila datang umah kanda .



0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google