Home » , , , , , » ~LIKE2!!! KOREAN CROWN COLLECTION LOGO!!!~

~LIKE2!!! KOREAN CROWN COLLECTION LOGO!!!~

Written By puterablog1malaysia on Wednesday | 7:12 AM

Salam guys...U malam ni..aku xda cerita y menarik but ada y menakjubkan y boleh korang buat dengan membaca & mengikut entry aku mlam ni. Baru2 ni ada 1 group KOREAN CROWN COLLECTION menganjurkan 1 pertandingan membuat logo bagi Korean crown & aku memasuki pertandingan 2.Aku dapat tahu pertandingan 2 pon pada 15.8.2011 & tutop 17.8.2011.So dengan masa y singkat & aku pun baru jew dapat tahu dari group lain.Dengan pantas & gilewnye aku membuat logo u pertandingan 2..Pertandingan 2 di nilai dari juri sebanyak 60% & 40 % daripda Follower KCC (korean crown collection) & LIKE pada logo peserta y memasuki pertandingan..Dalam masa y agak singkat, Aku dapat buat 3 logo. Jadi apa y aku nak mintak tolong dari korang malam ni adalah tolong like logo y aku buat..cara2nya kat bawah ni ye...

LOGO2 YANG DIHASILKAN DENGAN WAKTU CIPUT!! hehehehe



CARA-CARA NAK LIKE..

1. Korang Klik kat text ---->FaceBook --> KOREAN CROWN COLLECTION

2. Dah masok kat Fane Page KOREAN CROWN COLLECTION apa y korang perlu buat ..Klik LIKE seperti pict kat bawah ni ye..



3. Dah like.Korang pge kat photo seperti pict di bawah ni




4. Di dalam picture 2 ada banyak album. So korang pilih album y title nya KCC LOGO CONTEST~ ♥



5. Bila dah masuk dalam album 2. Ada bnyak logo dari peserta lain termasuk la logo aku ada kat dalam 2..hehehe..y border merah dlam pict bawah ni..logo2 aku y aku buat. logo 2 ada name aku MOHD FIRDAUS BIN MOHD ZULKIPLI.


5. lepas 2 korang klik salah 1 logo aku y korang suka...contoh pict bawah ni ye..salah satu contoh klik pada logo pilihan :D


6. Bila dah klik LIKE bermakna dah siap la undian daripada follower KOREAN CROWN COLLECTION.hehehehehe..

Selesai!!


Mudah jew kan...Terima kasih bnyak2 pada sesiapa sahaja y sudi like logo y aku buat ni...Di bulan puasa ni aku harap korang murah rezeki & gembira bila menyambut syawal nte..Thankz again.. :D
Selamat hari raye.


1 Rakyat Bersuara:

Recommend on Google