Home » » Percintaan Ini-Ezad

Percintaan Ini-Ezad

Written By puterablog1malaysia on Wednesday | 12:12 PM


aii..guys..for today. aku nak share lagu y aku minat buat masa ni...ada beberapa kawan kita mungkin tidak tahu lagi tentang kewujudan lagu baru ezad lazim @ dlunya di kenali sebgi ezad exists.huu.... best jugak wok album dia y baru ni y diberi nama MENGHARAP BINTANG..hehehe..buat msa ni aku suka lagu dia y baru bertajuk PERCINTAAN INI & MENGHARAP BINTANG...Album ezad lazim sudah berada di pasaran sekarang ni..KOrang kalau nak tahu best kew tidak lagu2 album baru dia ni..korang beli la & dengaq la ye.Pastikan y original..aku rsa korang akan jatuh cinta pada lagu2 baru dia ni nte... hehehehe...kat bawah ni aku share dengan korang 1 lirik lagu y aku betul2 minat...


LIRIK LAGU PERCINTAAN INI-EZAD


Masih terbayang di ruangan mataku
Saat indah bersamamu dulu
Masihku ingat janji manismu
Bertakhta di hatiku
Ooh… o.h….oohh…

Di kala itu engkau lah bintang
Menyuluh malam yang kegelapan
Tetapi kini tiada lagi
Tinggalku sendiri



Korus :

Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan semua kepahitan

Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan
Dipermainkan olehmu

Sia – sia saja percintaan ini
Tak bisa sampai ke puncak nya
Sekelip mata hilang semuanya
Yang tinggal hanya airmata



Ohh..Ohh…Oh….


3 Rakyat Bersuara:

  1. boleh tahan lagu ezad baru erk..

    ReplyDelete
  2. Slm ziarah.
    Best lagu ni kan...ezad dh makin tua.
    Kiter dh follow awk...follow me too ok.

    http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/

    ReplyDelete

Recommend on Google