Home » , , , » Menang tanpa turun padang REMI GAILLARD

Menang tanpa turun padang REMI GAILLARD

Written By puterablog1malaysia on Tuesday | 12:34 AM

Salam semua.Ari ni seharian aku di dalam kebosanan & di dalam sehari ni juga aku cari idea untuk hilangkan tekanan tahap bosan yang dah melampau sngat ni.Pertama yang aku cari menonton video dekat youtube.Dari kemarin lagi aku layan video full movie, certa rambo certa mission imposibble & bnyak lagi la.Hari ni berlainan video yang aku tengok.Sempena tajuk Menang tanpa turun padang ni y aku maksudkan ialah REMI GAILLARD...sape pernah dengar name dia & sape yang tahu apa kejenis orang dia ni.Hahahaha..semuanya terjawab dengan menonton video dia di Youtube.com.Dekat bawah ni video dia yang berkaitan tajuk entry kali ni.Sebelum korang menonton, korang perlu melihat sja & xperlu fahami apa y dia ckapkan kerana aku yakin korang akan ambik msa bertahun untuk faham apa y dia ckap.Yok saksikan video REMI GAILLARD di bawah ni.






Video ini semasa Final Cup.DIa bajet dia yang main &  pemenang waktu itu, sedangkan dia xturun padang msa berlawan & tidak pernah terlintas di fikiran jurulatih untuk mengambil dia bermain.dia la kaki penyibok klau korang nak tahu & dalam msa yang sma dia buat untuk mengotakan apa yang setiap orang inginkan..hahahaha..perbuatan yang menghilangkan stresss.I LIKE!!!

Banyak lagi video dia kat youtube..kat bawah ni aku copykan sekali link ke video dia yang best2 bagi aku...Xdpat aku nak copykan semua tapi cukopla untuk korang dapat link untuk memecahkan kesunyian di sekeliling korang.Mampu juga hilangkan stress & mampu juga yang sedih membuatkan kita happy walaupun sektika.

VIDEO REMI GAILLARD 1
VIDEO REMI GAILLARD 2
VIDEO REMI GAILLARD 3
VIDEO REMI GAILLARD 4

Related post

FAKTA PENJAGAAN BAYI DENGAN HUGGIES.IA MERUPAKAN SATU PERADUAN & DI DALAM MASA YANG SAMA IA MENINGKATKAN KEMAHIRAN PENJAGAAN BAYI.

JOM KITO POE KOTA KINABLU.KITO FordRangerChallenge!!! BRUMMMBRUMMMM!!!
*muaahahahahahaha

#FrisoGUTDays 1 Utama 22-26 Feb



1 Rakyat Bersuara:

  1. HAHAHA.. Serius orang jenis ni memang tak kenal erti putus asa dan tak kenal erti MALU.. ;D


    Sempoilah Long!

    ReplyDelete

Recommend on Google