Home » , , , , » Adobe Photoshop Touch App For Android, IPhone And IPad

Adobe Photoshop Touch App For Android, IPhone And IPad

Written By puterablog1malaysia on Wednesday | 8:33 AM

Salam.Sorry dah lame xupdate entry sendri.Biasala umur dah meningkat ni bnyak kerja y perlu dikejarkan.hehehe.Tujuan aku bentang entry ni untuk berkongsi dengan korang semua tentang berita baru dari adobe.Sebelum ni aku ada bagitahu tentang Adobe Photoshop Touch kan..Kalau korang xtahu boleh cari artikel aku hujung tahun lepas ye...

Kini Adobe Photoshop Touch boleh di gunakan. Adobe Photoshop Touch kali ini senang bagi semua pengguna, boleh di bawa ke mane2 tetapi korang kena install dlu. Adobe ni buat masa ni boleh di gunakan ke dalam Android, IPhone & IPad selain daripda tu seprti sonyericsson or nokia ke, xboleh install, bnyak sngat sebab xboleh install..hehehe..Ia di reka khas untuk peranti tablet dengan kawalan sentuhan membawa lapisan, kecerunan dan teks dengan kesan khas yang berbeza.

Korang juga boleh buat lapisan & berinteraksi dengan lapisan yang lain dengan bantuan yang di bina dengan ciri2 kamera tablet.Caranya lagi mudh & senang untuk edit & membuat abstract sebab ia memerlukan hujung jari je untuk menghasilkan apa y korang inginkan, seprti membuat rambut, gunakan hujung jari je.Aku dapat bayangkan betapa bestnya bila dapat semua ni.Bila korang install software ni, ia tidak akan ada apa2 masalah,seperti nak mencari imej yang korang perlukan di google.Selain itu, korang boleh kongsi imej dengan rakan2 facebook & komen dengan pandangan yang tepat di dalam application.Kalau korang nak tahu lebih lanjut korang boleh cari tutorialnya yew..Ok la aku xnak type panjang2 sangat sebab mejorti y dtang ke blog sukar untk menghabiskan isi kandungan yang panjang berjela..











0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google