YES berjaya!!!!

Written By puterablog1malaysia on Tuesday | 2:31 AM


Salam petang kepda pengunjung blog putera.
Hari ni ada mood seproh ok n seproh x..hehehehe..tdi pkol 2 lbh aku dikejutkan dengan satu benda asing y singgah ke blog aku..kemunculan bunyi tanpa henti & kemunculan suara tanpa di fahami, mengamitkan blog aku y xseberapa ni.aku xfaham kenpa mereka y xbertanggungjawb suka lakukan perkara2 y mengejutkan ni? apa2 pon masalah tu dapat di selesaikan tidak sampai 20 mint.Aku dapat halau benda asing tu dari terus menetap di puterablog1malaysia.

Selain dari perkara tu, apa y aku nak kongsikan bersama korang semua, ada lagi 1 perkara y aku rasa ptot aku share kepada pengunjung..Mengenai internt.Aku baru tahu y yes mempunyai kelajuan internet 4G. Ia lebih pantas daripda 3G.Dia ada tetapan Super 48 (sesuai untuk pengguna cahaya), Super 68 (sesuai untuk pengguna sosial yang mantap), Super 98 (Direka untuk pengguna kuasa) dan Super 168 (Untuk pengguna video berat).
Kalau nak tahu lebih lanjut.#Yes4G Super Unlimited Postpaid Plans! Itu sje untuk santai petang ni...bye2x


0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google