Home » » Bila Burung Merpati Terbang Malam

Bila Burung Merpati Terbang Malam

Written By puterablog1malaysia on Saturday | 7:25 AM



Bila Burung Merpati Terbang Malam.. :) hehehe...aku sje je buat permulaan mcm 2..biasala kadang2 idea ni segan nk kuar bila tekan keyboard ni...kehidupan xsemstinya indahhhh bangat..kan3x...begitu la nasib aku ari ni..he4x..mengenai entry aku y semalam.Bumbung lambong!!! hahahaha...ari ni aku nak bgthu y bumbung 2 xlambong2 dah..he4x...nak tunggu felda ambik port memg susah & lambat beb..dtng jew klik3x pict tpi hampeh...aku dah xboleh sbo lagi sbb seblum ni penah jadi 1 masaelah kat kedai aku ni...budak langgo depan kedai..abes pech cermin & dinding depan kedai aku ni...pge report kat mak bapak dia, hampeh cakap dengan tunggol kayu lagi bagos...bincang dengn pejbat felda, mcm penyapu 2 xmampu smpai kat muka diorang jew...ikotkan atie aku memng aku dah pge bsoh semua sekali tpi mengenangkan hidup berkampung kan..mne2 pge orang pandang & orang mengata..so aku ambik tindakan y bijak.xbising & xpge basoh semua orang pejbat felda 2..aku betulkan sendiri...semua modal sendri...beratos la jugk..Ni kali ni jdi lagi, xpe aku sabo lagi..benda boleh seteal kan...petang tadi aku siapkan bumbung kedai aku...macam2 aksi tpi dapt msokan cket je kat blog ni..he3x...line tenet macm sipot sedot naik ke darat..hahahaha....anda lihat iklan2 bergambar y menawan kat bawah ni ye...

ni dari pandangan atas bumbong dek...haha2x..indah kan..klaw jatoh pon boleh tahan jugak indahnya...


dah naik atas ni..take pict sekliling la..bukanye senang nak naik atas ni..kne belajar dengan 14 orang tok guru..baru pas...kih4x

haaa....2 abg long aku..dia xboleh naik beb...muatan lebih!! ha3x...nama sbenar dia Mohd Nuzul Amri, aku panggil dia BUNCIT!!!! hahahaha3x..

hahahaha...y budak 2orang 2 sptotnya xberda di situ...he3x..biasala mesti nak nyibok jugk diorang ni..klaw nak tahu 2 kawn aku are-tan & siddiq..next time aku xnak tngok muka diorang lagii!! :p
opssss!!! ni 2 eko jembalang 2 punya keja la are-tan & siddiq...ada kew patot time post xcun dia ambik..ha3x..2 la tuan empunya blog ni..kih3x...takot beb dok atas 2...aku dah lame xmemnjat ni..lebih kurang 10 tahun , tinggl semua skill spiderman ni...masa kecik, jgn cakap semua aku panjat, cume klcc je xsempat nak panjat...security guard kat klcc merayu2 xbagi aku panjat.takot klcc patah..ha3x..

ha3x...pict atas ni korang kenal kan..jengjengjeng..2 ABU..dia ambik angin & ketengan 2..kat c 2 la tempat mak aku solat..time suboh jew abu mesti dok kat tempt 2...lepas mak aku solat, baru dia miaw4x mintak breakfeast...he3x


ha3x..ni port lme dia tido...sekrang dah tukar port lain..selalu sngat kena kacaw dengan aku time tido...dia pun dah naik fadup, asyik2 kena kacaw jew..

he3x...asal boleh mimpi tuan puteri, semua tempat dia bantai tido..

haaa...y ni aku xboleh lupa..tiap2 ari, apa sja aku buat..aku akan ingat dinda aku ni..sentiasa..sebelum aku tido, aku akan cari dia dlu..klaw xdpat dia..aku akan tengok pict dia.smbil berkata "aii syang, smpai bila la kanda mawu tido sorang2 ni..lama lagi ke kanda mawu mcm ni" alahaiiiii

sabo je laa....

hu3x..untuk pahlawan lelaki.entry y akan datang beta akan postkan entry mcm mne nak ngorat awek sabah..ha3x..dinda jgn marah..he3x...nak tahu apa syart2 & pantang larang dia ni ..so selalu la dtng ke blog beta ni ye..klaw xesok, lusa beta post..he3x..dadaiiii...




0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google