Home » » Di Angin Malam

Di Angin Malam

Written By puterablog1malaysia on Thursday | 7:56 AM

aii.....salam u tetamu aku...mlam ni angin bukan main dingin lagi..aku ambik msa sedikit u update blog ni.mlam angin dingin di selubungi kebosanan..insan y di tunggu2 ke mana menghilang..hnya sementara perbualan kita apabila ku membuka mata..kuliht & ku baca apa y di smpaikan..ku balas dengan senyuman..xku sangka engkau sentiasa cube u memberi ucapan kepada ku setiap masa..ku hargai & ku sngat sukakanya..pagi tdi aku rasakan aku insan y bertuah..demi setiamu demi cintamu ku balas dengan cintaku,kejujuran, kesetian, kasih syang & segalanya apa y ku rasa supya engkau sentiasa ceria & gembira xkira dimana sja engkau berada :D..

Thankz 2 wiwie, anda telah mmbuatkan sy semngat u buat entry mlam ni..thankz..first time dpat terjah2 mcm 2..he3x....nom. cun kan... follower y ke 1234.apa2 pon terima kasih bnyak2...putera xreti sngat nak balas kejutan 2..putera cube balasnya melalui entry ni ye...To korang & rang2 y bce entry ni..ziarah la blog wiwie ye, klik je kat cni Puteri Wiwie.Blognya menarik...siap ada cerita nak 150get lagi 2...hehehe..pe la jalan2 kat blog dia ea...

Bgi y dari awal lagi mengikuti blog aku ni..korang ada bce kan entry aku baru2 ni..TAK KU SANGKA TAK KU DUGA...klaw belom, korang stop jap n bce entry 2 dlu...lepas 2 baru teruskan membaca entry ni..bagi y baru mengikuti blog ni..anda wajib bce dari awal k..klik je kat tulisan beso 2..he3x..

Gambar sekadar hiasan

Si kucing itam a.k.a mafia namanya ku berikan..kucing kesayangan adik bongsu aku lokman..Pagi tdi kucing itam adik aku telah mati, dia mati dsbabkan penyakit y tak dapat diubati lagi..sekarang semuanya sudah terlambat..y pergi tidak akan kembali..kematian si hitam a.k.a mafia telah mmbuatkan adik bongsu aku menitiskan air mata..Walaupun msa 2 aku tak ada bersma dia tpi aku dapat rasakan kesedihan 2 bila kehilangan apa y kita syang..walau pun kehilangan seekor binatang tetapi binatang ini la y banyak menceriakan hidup harian adik aku..maghrib tdi aku, abg aku, dady n mummy aku meeting :D nak cari seko kucing u mengantikan tempat mafia..semuanya telah setuju & aku harap aku dapat mencari seko kucing y boleh menggantikan tempat mafia dengan segera..

ari ni aku dah dapat rasakan suasana ramadhan bila aku pe bandar tengahari tdi...dengan cuaca sekeliling & bawu y terjah ke hidung aku, dengan sepantas kelajuan cahaya, ramadhan kembali ke hati..aku harap ramadhan kali ini bnyak mmberi kebaikan pada kita semua & kepada dinda ku NUR AISYAH MARDIANA ABDULLAH, tahun ni tahun per1 dinda berpuasa & beraya bersama2 dengan umat islam y lain..kanda harap tahun ni & tahun2 y akan datang banyak mmberi kebaikan kepada dinda..kanda sentiasa doakan keimanan terus kekal di dalam kehidupan dinda..kanda sentiasa doakan kebhgiaan dinda dunia akhirat & xterlepas juga tentang hubungan ini, kanda sentiasa menadah tangan kepada Yang Maha Esa agar kta terus bersma di dunia & akhirat..Walau apa dugaan y kita tempuhi sepanjang kte bersma, susah @ senang, kanda harap kita dapat harungi bersma dengan ketabahn & kesabaran.. :D PEACE YO!!!! hehehehe

0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google