Home » » Hari Baik buat Abu

Hari Baik buat Abu

Written By puterablog1malaysia on Friday | 7:48 AM

Aii kawan.. selamat menyambut ramadhan y akan kita smbut xsmpai 2 hari pon lagi..ho3x..mcm mne korang dah ready ke belum nak pose??? dah plan nak ponteng puasa kat mne tahun ni, dah plan kat kedai mana korang nak beli mkanan tengahari??? haha3x..klaw korang dah plan nak buat dosa mesti korang dah plan jugk nak masok neraka kew syurga kan...hu3x..apa2 pon buatlah y lebih baik tahun ni yek...kita xthu bila kita akan mengadap Illahi.Sempat @ tidak menyambut raya tahun ni tahun depan.he3x..y paling penting sempat ke buat bnyak amalan pahala 2.erm...apa y aku nak share malam ni, xbnyak perkara..cket aja..ni kat bawah ni korang tngok la...penuh dengan pict dia jew kat dlam blog aku ni...Pict kucing aku ni aku ambik pagi tdi, layan ea skill2 terbaru dari ABU..





port biasa r abu ni..kat tangga r kat mne lagi

lepas aku ganggu dia kat tangga.dia lari msok dlam bilik adik aku.ho3x..berguling2 r men dengn dia...

post cun ni...gaya terbaru


ni la klaw dah penat bermain..Tidoq!


aku ambik kesempatan r bila time dia tido ni..kih3x...hanya sekali dlam hidup aku tengok dia mcm ni.kih3x..siap pkai baju lagi 2...ha3x..2 aku pkaikan.dah ngantok sngat dia..tido terus..

haishhh..gaya tido dia.

gaya sekuat lentang..

lihat hanya di muka abu shaja ye..y lain jgn tengok..abu ni seksi.kih3x.y paling comel kat bawah ni..



huu..zoom cket...bila aku bermain dengan abu, bila tengok jew abu...aku teringatkan dinda aku Nur Aisyah Mardiana Abdullah..Dia nak sngat bermain dengan abu, tium2 abu manja2 dengan abu tapiiiiiiiii smpai sekrang aku xdengar khbar berita dia..mcm mne agaknya dia sekrang.masih skitkah atie dia dengan apa y aku buat..Menyesl sentiasa ada dalam diri ni..Rasa bersalah sngat2.Aku harap atie dia terbuka lagi u aku. Aku xmampu lupakan dia.Banyak y mmbuatkan aku teringat kat dia..Hati ni sngat kuat mencintai, menyayngi & mengingati dia.Bangun sje dari tido orang y per1 aku ingat hanyalah dia, bila aku sibuk ke happy kew walaupun dia xda dekt cc aku tpi aku sentiasa ingat dekat dia..Apa y aku buat tiap2 ari, aku selalu terbayangkan apa y aku buat 2 bersma dengan dia..Aku tengok mak aku masak, aku teringtkan dia.Sebelum ni dia ada ckap dia nak maskan u aku tpi sekrang knpa kesakitan aku cipta dlam diri dia.memng2 betul2 aku menyesal.Apa y aku harapkn sekrang ni..Atie dia terbuka lagi u aku & dia kembali kepada aku..Aku xnak cinta lain selain dri dia.hanya tinggal bberapa ari sja lagi, umat islam nak smbut bulan ramadhan.Aku ada ajak dia berbuka puasa sama2 tpiiiiii....aduyay.. aku memang xboleh lupakan dia..dia memang kuat di dalam atie aku..Setiap pergerakan aku, hanya dia la y aku ingat..




1 Rakyat Bersuara:

Recommend on Google