Home » , , » Hari khamis apa y berlaku???

Hari khamis apa y berlaku???

Written By puterablog1malaysia on Thursday | 9:13 AM



Assalamualaikum & selamat tengah malam kepada pelawat blog aku..Topik ari ni, hehehehehe...HARI KHAMIS, APA YANG SUDAH BERLAKU??..kikiki... lagi beberapa minit lagi akan masuk ke hari yang baru iaitu raja segala ari, ari jumaat..untuk itu mari kita renungkan blek & ingtkan blek apa y telah berlaku ari ni, ari khamis.Aku sebgai tuan blog ni..aku akan ceritakan sedikit apa y berlaku dekat aku ari ni..

Pagi tdi, lebih kurang puko 1 lebih aku tersedar dari tidur kerana aku termimpikan dindaku Nur Aisyah Mardiana..dia hadir ke dalam mimpi aku..korang nak tahu apa y berlaku dlam mimpi 2? hu3x...dia mintak clash..OMG!! hoho aku terkejut beb, seriusly smpai aku terjaga dari tido..apa pon xboleh..mcm ni la klaw orang berslah..tidur pun xlena, makan pon xlalu, mandi ofcrse yah basah..hehehe..mimpi kan, orang kata mainan tido..erm..apa2 pon tunggula je la aisyah contact aku..




Y ke2.korang nampk pict kucing kat atas 2? ha..2 kucing aku..name dia ABU :). ha3x..name bintang..dia pon nak name sedap jugk kan..Pagi tdi lebh kurang pukol 9 lebih kat tempat aku hujan..he3x..hujan pun masok dalam topik cite aku ni kan..Ha3x.rahmat3x..alhamdulillah..he3x..y aku nak cite ni, kucing aku bernama ABU 2..lepas je hujan berhenti.dia blek termiawww2x smbil tergedek2 masok umah.ha3x..aku bantai la ketawa sorang2..y aku ketawa bukan apa..dia basah lencon kena hujan..blek ngadu la konon..aku bantai gelak jew..hu3x...xkelkar kan, korang xgelak...xpela...hanya aku je mampu gelak sbb aku y tngok msa 2 keadaan dia..he3x..

Y ke 3.Petang tdi, pkol 5 lebh..ada la sorang pakcik ni.kuar dari kedai, pas 2 teros ke mto dia smbil pandang lain.mto aku dekt dengan mto dia..Smpai je kat mto aku.dia teros nek.aku perhatikan je la apa y dia buat..aku dah nak bantai gelak dah..mane xnya..dia men nek mto lepas 2 start..ha3x...aku perhatikan je la...ha3x...dia buat dono beb.aku xksah r dia bawk mto aku sbb aku dah thu dia akan patah balik lagpon mto dia y dia tinggalkan 2 lagi cantik...ki3x..memng betol..smpai separoh jalan...dia patah blek..dia dari jauh dah tersengeh3x..smpai2 je..masing2 gelak termsukla pakcik 2..ha3x.. 2la pakcik..jgn men tibai je mata pandang ke lain..ki3x...seblum ni aku nyaris2 nak hadapi situasi mcm ni..ha3x..hampir2 la...

y ke 4..he3x...xda dah ..y 2 je best y aku lalui ari ni..k la..dah masok ari jumaat dah ni..Assalamualaikum..bye2...

0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google