Home » , , , , » Nur Aisyah Mardiana

Nur Aisyah Mardiana

Written By puterablog1malaysia on Wednesday | 9:39 AM

aii....selmt mlam geng...aku nak share dengan korang, apa y aku nampk msa aku lepak kat luar...aku baru lepas buat packging design u syarikt fmly mmber aku..dah siap nte aku show dekat korang ea...tdi sebelum buat keje, aku lepak kat luar cari idea.aku pandang langit dengan angin2 sepoi2 mcm 2 la kan tbe2 aku nampak lampu klip2 wo, 2 3kali aku pandang, rupa2nya lampu kapal terbang la beb. Tapi kan bile aku tngok lampu 2, aku ingat Aisyah cakap kat aku "bila kamu sudi mengingatiku, pandanglah ke langit...bila ada flight yang sedang terbang, mungkin insan bernama aisyah berada d dalamnya" .korang tahu la kan klaw dah teringat kat seseorang y kite syang, kena plak keadaan aku sekarang ni..lagi kacaw aku dibuatnya..nak je aku bertukar jadi superman, tpi 2 la, y best2 ni susah betul aku nak dpat...kan best jdi superman..boleh aku jumpa Aisyah tiap2 ari..

Geng apa aku nak buat sekrang yek..kepala aku kusut sekrang ni, dengan kerja y bnyak nak cepat.klaw cikai2 xpe la jugk..ni nak y perfect.err...aku boleh jadi gila la klaw terus mcm ni!!.dengan mslah taman dlam hati lagi.Mesti sekrang Aisyah tengah sedih kan.Aku fham persaan dia & aku berjanji lepas ni aku xkan ragu2 lagi dekat dia.Aku tahu dia setia, baik, jujur but aku xfham dekat diri aku sendiri, kenpa la sanggup buat ni semua.kenpa la ada keraguan dengan orang y aku miliki sekrang..sepatutnya semua ni xperlu terjadi.

K la geng. aku harap korang xbawak certa aku ni kat mne2..korang bce kat cni.kat cni je hbes k.aku buat blog ni u aku luahkan apa y aku rsa..ari pun dah lewat malam..Aku nak sign out, shutdown pc & tido..

to Nur Aisyah Mardiana..
I'm sorry, keraguan dalam diri kanda terhadap dinda tidak mungkin ada lagi selepas ni..Kanda betul2 mintak maaf k..I love u din

0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google