Home » , , , , , , » New Job / Pekerjaan Baru Saya

New Job / Pekerjaan Baru Saya

Written By puterablog1malaysia on Wednesday | 2:57 AM



Pekerjaan baru saya.

Saya add facebook member kepada member saya..Lepas dia approve saya akan delete dia semula..
Saya akan lakukan kepada seorang member 2 sebanyak 3 kali..Selepas saya bosan saya akan block fb dia terus..


Nak tahu sebab apa saya bosan.Sebab2nya ada di mata anda..Cube ambik masa beberapa minit & renungkan apa kesalahan y telah anda buat...renung2kan walaupun anda tak mengenali sy tapi pkerkan apa y telah anda buat pada orang lain..

Pejamkan mata & kembalikan imagination anda sebentar & undurkan masa kebelakang sedikit demi sedikit.Siapa yang selalu bersama anda & yang selalu berjumpa anda hanya sementara waktu..Ingatkan semula apa yang telah anda katakan kepada dia & ingatkan semula apa yang telah anda buat dekat dia selama ini..

renung2kan & selamat beramah..hu3x..

0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google