Home » , , » Mercedes Benz Helicopter

Mercedes Benz Helicopter

Written By puterablog1malaysia on Wednesday | 9:59 AM

EC145 Eurocopter Mercedes-Benz Style helikopter yang dibuat debut dunia di Eropah 2011 PerniagaanPenerbangan Convention & Exhibition (EBACE) di Geneva.
Dikandungkan dalam projek penggayaan yang diketuai oleh Studio Design Advanced Mercedes-Benz di Como, Itali, interior Style EC145 Mercedes-Benz diilhamkan oleh julat pembuat kenderaan mewah.
Ia mempunyai bahan-bahan mewah yang elegan dan lampu kabin ambien, bersama-sama dengan pelbagai fungsi kotak
"Reka bentuk dalaman helikopter 'Style Mercedes-Benz' EC145 merupakan keghairahan klasik bahasareka bentuk Mercedes-Benz dan memenuhi harapan yang tertinggi dari segi keanggunan, kemewahandan keselesaan."

Dengan kawasan pedalaman yang serba boleh, EC145 Mercedes-Benz Style disesuaikan denganpelbagai jenis perjalanan: pengangkutan eksekutif, pelayaran keluarga, serta perjalanan riadah dansukan.Semua tempat duduk telah dipasang pada landasan dan boleh mudah reconfigured untuk pengaturantempat duduk yang berlainan dari 4 hingga 8 penumpang - atau dihapuskan untuk memberi ruang untuk bagasi.

Multi-tujuan penyimpanan dibuat oleh pelbagai mata lampiran di atas lantai dan dinding.

EC145 adalah perlawanan yang paling sesuai untuk Style Mercedes-Benz, kerana ini pesawat turbinberkuasa di atas kelas sederhana, kategori helikopter enjin berkembar.

Ia menggabungkan perkembangan terkini terkemuka Eurocopter dalam reka bentuk kokpit dan avionik, pada masa yang sama juga dengan sistem pemutar hingeless dan dipertingkatkan bilah pemutar yang mengurangkan tahap bunyi dan getaran.
Lebih daripada 400 EC145s telah dijual di seluruh dunia untuk pelbagai operasi, dan helikopter jenis yang boleh menampung sehingga lapan penumpang





Recommend on Google