Home » , , , , » Is There a Photoshop CS5.5? No, But There’s a Photoshop CS5.1

Is There a Photoshop CS5.5? No, But There’s a Photoshop CS5.1

Written By puterablog1malaysia on Monday | 10:14 AM

Aiii...selamat pagi.selepas menonton bola sepak.aku ngadap komputer & cari tahu tentang adobe yang aku xthu lagi.mungkin ada segelintir antra kte mempunyai pengetahuan lebih tentang adobe tapi orang macam aku ni xbanyak pengatahuanya lagi..Baru 3 Tahun berjinak2x main adobe & sekarang usaha demi usaha alhamdulillah, usaha itu diberkati.Apa yang aku nak share pagi2 buta sekrang ni adalah Adobe Photoshop Touch For Photoshop CS5.Korang bace la artikel yang aku jumpa & aku telah memahaminya.Alhamdulillah mudah untuk difhami apabila aku melihat sendiri videonya.


Persoalan besar di luar sana dengan pengumuman Suite Kreatif Adobe 5,5 hari ini -
ada versi baru Photoshop untuk CS 5.5?

Kami telah ambil persoalan itu & melihat lebih dekat dengan kajian semula siaran kami semua CS 5,5 produk yang meluas. Tetapi Photoshop ialah produk yang paling popular suite, jadi fungsi-fungsi baru di sini berhak menjadi tumpuan khusus:

Photoshop akan sebenarnya boleh mendapatkan semakan CS5.1 sementara melanjutkan proses kreatif di luar desktop dengan membantu mengintegrasikan peranti tablet ke dalam aliran kerja yang kreatif. Baru, Adobe Photoshop Touch SDK (Software Development Kit) membolehkan pemaju untuk mewujudkan aplikasi sahabat yang berjalan pada platform mudah alih seperti iPad Apple, Motorola Xoom, dan RIM PlayBook ... SDK mengawal enjin skrip dalaman untuk melaksanakan tindakan yang diarahkan dalam Photoshop CS5 - itu membolehkan permohonan baru seperti warna pencampuran dan lukisan pada peranti tablet.

Adobe mengumumkan 3 aplikasi mudah alih yang pertama yang akan datang untuk menunjukkan ciri-ciri baru:

Adobe Lava Warna - warna Pick dan cat campuran yang menggunakan iPad dan melihat warna-warna anda semula dalam Photoshop pada desktop.

Adobe Eazel - Membuat lukisan termasuk cat air yang menggunakan iPad dan mudah memindahkan lukisan kepada Photoshop untuk mengintegrasikan ke dalam reka bentuk lain.

Adobe Nav - A konsol jauh yang membolehkan anda memilih dan mengawal alat Photoshop menggunakan iPad sebagai permukaan input baru, memecahkan dan menyesuaikan toolbar PS, dan semak imbas dan membuka fail PS.

Lihat bagaimana aplikasi baru ini membantu menangkap ungkapan seni, inspirasi kreatif, dan on-terbang-idea tidak kira di mana mereka berada (dengan Adobe Bryan O'Neil Hughes kemasyhuran Mengetahui  Isi Kandungan Photoshop ):




aku sukakan adobe ni pda tablet ni.touch & sreeettt je.hehehehe


e're akan mempunyai beberapa permohonan daripada Adobe yang menampilkan beberapa teknologi ini - kemampuan untuk campuran warna, kebolehan untuk melukis, keupayaan untuk memacu antara muka Photoshop dan lihat dokumen yang dibuka. Ini hanya beberapa contoh apa yang kita akan akan dapat dengan aplikasi sendiri kami dan Photoshop - tetapi apa yang benar-benar menarik di sini, dan apa yang benar-benar perkara yang paling berkuasa di sini, adalah apa yang ia bermaksud Kit Pembangunan Perisian kami, dan yang paip daripada Photoshop ...

Kami membuka satu set e're akan mempunyai beberapa permohonan daripada Adobe yang menampilkan beberapa teknologi ini - kemampuan untuk campuran warna, kebolehan untuk melukis, keupayaan untuk memacu antara muka Photoshop dan lihat dokumen yang dibuka. Ini hanya beberapa contoh apa yang akan kita dapat dengan aplikasi sendiri kami dan Photoshop - tetapi apa yang benar-benar menarik di sini, dan apa yang benar-benar perkara yang paling berkuasa di sini, adalah apa yang ia bermaksud Kit Pembangunan Perisian kami,  daripada Photoshop ...

Kami membuka satu set pintu baru dalam berkomunikasi dengan Photoshop. Photoshop akan dapat bercakap dengan permohonan, aplikasi dan peranti akan dapat bercakap dengan Photoshop - dan itu benar-benar perkara yang paling menarik mengenai kemas kini ini. Jika ada satu perkara yang kita telah melihat selepas 21 tahun, yang membuat extensible Photoshop adalah kunci untuk mewujudkan kejayaannya. Kebolehpanjangan yang membolehkan ia bercakap kepada semua jenis format yang berbeza, dan kini ia akan mampu untuk bercakap dengan semua jenis peranti yang berlainan.

Berita baik adalah fungsi-fungsi baru ini datang kepada semua dipasang semasa Photoshop CS5, bukan sahaja pembelian baru dengan CS 5.5. Jadi, semua versi Photoshop CS5 tidak lama lagi akan mendapat update percuma, sama ada atau tidak anda bergerak sehingga CS5.5 ... (Jika anda memiliki siaran awal Photoshop, Adobe menawarkan naik taraf penentuan harga diskaun untuk mendapatkan CS5.) Penerbitan semasa Photoshop CS5 teknikal 12.0.3 dan tidak lama lagi Adobe akan mengeluarkan kemas kini untuk 12.0.4 yang menyediakan fungsi baru ini ("Enable Sambungan Remote").

Recommend on Google