Home » » Kisar cili dalam kepala

Kisar cili dalam kepala

Written By puterablog1malaysia on Sunday | 10:27 AM

Salam semua..selamat pagi.sekrang pukol 1 lebih.Fikiran, peruts & segalanya sudah stress. Kelajuan internet y dahulunya pantas kini dah makin ngada-ngada nak lambat.Hangat hati betoi..keyboard plak keras  macam span basah di jemok di tengah panas..semuanya stress2xkan je..Selain itu ada lagi stress. Keadaan sekeliling yang aku lalui semenjak 2 menjak ni.desakan demi desakan kiri kanan atas bawah dalam poket segalanya dalam aku terima, fuyoookkk memng sabar tahap cili kena kisar..alala...problem2x tiap2 hari problem.sekrang ni aku dah mula give up dengan natang ni semua..xkira la bahasa ni korang faham ke idak.apa boleh buat ni je la tempat aku luahkan perasaan yang bercampor dengan air kolam renang dengan air mineral paip water..ngeee..


Blog ni bukan shaja aku share kan pelbagai post mengenai agama & mengenai world tetapi aku jugak luahkan segala y aku rasa mcam sekarang ni, huyeee stressssss semuanya di dalam ni tapi ada batasanya la..aduyay xkan pasai tido pon nak share dalam ni kan.Boleh tu boleh geng tapi ada segan silu cket la sebb bila aku tidur mak aku cakap aku nampak comel..kihkihkih..nak type comel ni pon dah merah-merah pipi aku ni..hahaha..wutsss bahasa ni lain plak kan.okeyh bahasa malam ni bahasa stress..yihawww bahasa stress aku k..selepas ini entry mengenai aku, aku akan gunakan bahasa dekat dengan Tuhan ni ye iaitu 'AKU'..Korang jangan pker negetf sangat la tentang perkataan aku 2..Korang klaw nak berdoa & bila berdoa perantaraan bahasa korang dengan Allah s.w.t macam mane?? haaaa,.tahu pun, korang gunakan aku kan.Aku xbermaksudkan di sini aku cakap sekrang ni dengan Tuhan, aku cakap ni bagi bahasa yang agak stress sekrang ni..

Orang akan cakap, asal stress je luahkan dalam blog, asal ada masalah je cerita dalam blog.hahaha..kelakor la korang, korang pker la korang sape & sejauh mane korang kenal dengan orang yang bermasalah & luahkan masalah dalam blog ni.Ia lebih baik jika luahkan kat korang.Kat cni kita boleh type macam2x.ye macam2x, buat apa orang nak marah, ni blog kita y punya.hahah.ehhh bukan kita tapi aku punya..hahahaha.ok la sebelum stress aku nii bertambah naik suhunya, aku ingin mengakhiri kehidupan aku hari ni dengan Assalamualaikumm Jaga diri & ingat mati ye..


Recommend on Google