Sony Vaio yang akan datang

Written By puterablog1malaysia on Friday | 7:47 AM

 aiii..dialog pembuka bicara kali ini.hehehehe
Bulan 3

adik lokhman : angah kalaw adik dapat 5A dlam UPSR ni angah nak bagi adik apa?
angah : kalaw adik dapat 5A angah bagi adik laptop@pc & angah ajar adik editing picture & design
adik lokhman : ok, kte tengok ye.hehehehe.
angah : ok. :P

-------------------------tetttttttttttttttttttttt [time loading] hehehehe-------------------------------------

UPSR RESULT

angah : Dik, adik lokhman mane?
adik akhmal : entah la, dia baru sekejap keluar.
angah : adik dapat UPSR berpa A?
adik akhmal : angah tanya la dia sendiri..hehehehe
angah : dalam fikiran melayang..Ah..sudah budak ni dapat berapa A ni.Tusyen selalu pergi, study depan aku bukan main lagi, buku latihan sekejap je habes semua dia jawab.Tak kan tak ada A kot.

------------------------tetttttttttttttt UPSR RESULT [time loading 5minit ago]heheheheh---------------------

angah : mandi dalam bilik air ye.bukan swimmng pool
adik lokhman : angah...angah!!
angah : yee!!!
adik lokhman : hari tu angah janji apa kalau adik dapat 5A?
angah : la...kenapa?? tak kan la angah xingat!
adik lokhman : adik ingat, cuma adik nak pastikan angah ingat ke tidak janji angah.
angah : ofcrse angah ingat.
adik lokhman : kalau angah ingat janji angah, apa dia janji tu.
angah : aduyaiii..budak ni.aku tengah mandi ni di tanya2 plak lagi (dalam hati)..
kalau adik dapat 5A, angah bagi adik laptop@pc & angah ajar adik editing picture & design.
adik lokhman : hehehehe..xpe la.angah mandi la dulu.
angah : erk budak ni buat suspen aku je (bisikan di lubuk hati)
--------------------tetttttttttt UPSR RESULT[time loading 10minit ago].hehehehe----------------------------

angah : kuar dari bilik air.lalalalalala
adik lokhman : angah ni keputusan UPSR adik
angah : erkkkk..bulat biji mata(reaksi guwe)...huhhhh..mampossss aku dah tak da laptop dah lepas ni(sambil garu kepala) 
adik lokhman : hehehehehe...apa lagi..kasi la...abg long bagi handset angah bagi laptop(sambil bilang di jari)..hehehehehe..
angah : hampeh budak ni.

hahaha..2 la dialog di antara aku dengan adik aku yang bongsu sekali yang baru2 ni dapat result UPSR..xsangka plak aku sampai mcm tu sekali keputusan dia..terkezuuuttt aku.ye la, abang2 dia dari no 1 along, 2 angah(aku la), 3 abg cik (akhmal) xda la sampai macam 2 sekali result UPSR.Ni dia dah pangkah semua abang2x dia..huuuu...bila tengok result dia, hati gua bikin happy gile tapi aku buat2x steady aja.ada jugak la time 2 pikir laptop sekali, yela laptop tu baru lagi tu, xsampai 3bulan aku pakai, dah kena bagi kat orang lain plak, huhhhhh tapi xpe la.di sebabkan dia 1 kepala dengan aku, minat art ...aku support dia.hahaha...selepas ni perancangan aku adalah beli laptop baru.kali ni lebih advance dari laptop hp aku yang dah bertukar tangan sekarang ni.hehehe..sambil buat entry ni, aku wisha2x la jugak laptop y aku nak ni.model cantik pelbagai warna, buat graphic pon ok jugak tapi harga, huhhhh semangat beriban2x la.bagi orang macam aku klaw dah 3ribu ke atas tu memng banyak la.aduyaiii...nampaknya trpaksa la kumpol duit berbulan2x nak beli laptop tu.silap2x setahun peram duit bagi jadi bnyak...aishhh...nasib2x..hehehehe...laptop yang aku nak beli ni adalah laptop sony vaio.Dia ada pelbagai warna, putih, hitam, pink, hijau,biru & banyak lagi la..Y aku minat warna putih, hitam pon ok jugak tapi xpe la, asyik2x hitam je.kali ni cita rasa warna putih.hope dapat la nanti kan..hehehehe.. k la..kat bawah post ni ada pict laptop sony vaio y warna putih.kalau korang nak tengok warna lain..korang search je kat  abg google.hehehe









Recommend on Google