Home » » Beberapa persoalan & pengetahuan

Beberapa persoalan & pengetahuan

Written By puterablog1malaysia on Tuesday | 6:31 AM

mamat mane dalam pict atas ni?

Beberapa persoalan & pengetahuan

Malam ni xnak cerita panjang.Blog aku sekarang ni aku nak gunakan shortcut je.Malam ni Cume ada persoalan & pengatahuan untuk korang.Aku harap semua persoalan ini terjawab & ada noktahnya.Aku sekarang tengah fenin2 kepala ni dari petang tadi.Selepas ni aku nak rest sebab dah 3 4 hari ni aku kurang rehat.ada di sebabkan persoalan di bwah ni jugak.Hiburan, kerja, Pengangkutan, Line internet(walling-walling aku panggil.baru terfkir disaat artikel ini dilahirkan) boleh gila aku dibuatnye.Mane y bagus.Serabot kepala 3 4 hari ni.Semuanya tentang kehidupan yang akan datang..Huraikan semua persoalan ini & ambik pengatahuan agar segalan persoalan terjawab..

1. Macam mane orang terfikir nak buat 3D & macam mane 3D tu wujud.Kalau la aku dap......
2. Apa yang syarikat kereta ni buat untuk orang ramai di Malaysia y paka.....
3. Kerja yang macam mne sekrang ni.Penting pengalaman dari kelulusan.ada betulnya jugak tu semua kan.Kita akan tahu bila kit......
4. Celcom, Maxis & Digi..Mane lagi gila dari segi masa, internet & sebagainya.aku rasa ni lag.........
5. Apa kena mengena Yuna dengan Hot..........
6. Facebook TGV apa be.....



Recommend on Google