My Facebook Timeline Caver

Written By puterablog1malaysia on Thursday | 8:18 AM

Aii...aku tengah kepenatan ni tapi gagahkan jugk la buat artikel kali ni...baru balik intrview dekat ana muslim...Doa2 kan la ye.intrview aku hari ni akan diterima..ok la, street 2 the point.hari rabu, seharian aku xon9 sbb aku onthwy pe KL..aku smpai pkol 11.00 malam...member aku shark y ambik.Bila dah smpai mandi2 semua aku on9 facebook.Aku terkejut sbb facebook aku y biasa jadi facebook timeline..aku serabut r kepala time 2..marah 2 memng nak marah.Aku cube delete facebook developer tapi tetap xboleh..Aku rasa diorang ni dah kuatkuasakan facebook timeline..cume belum sampai kat korang lagi.Mood memng xda time 2, sumpah seranah segala bagai aku bagi kt facebook ni..Bila malam ni dah sampai pahang, aku cube cool n think postive tentang perubahan ni.Aku buat caver facebook timeline aku sendiri..Korang pon boleh buat klau korang nak buat mcm aku.Tapi bila korang dah tukar kepada facebook timeline n nak tukar kepada asal semula memg xdapat la.k la..kat bawah ni aku show kat korang caver facebook timeline aku n beberapa caver y aku search kat google..aku harap ia akan bagi inspiration kat korang bila nak buat caver facebook timeline.

 Caver Facebook timeline


















Recommend on Google