Spektakulär!!

Written By puterablog1malaysia on Monday | 5:02 AM

Aii...salam kepada semua y masih lagi datang ke blog aku..Aku nak ucapkan selamat tahun baru 2012 kepada semua kawan2 & semua pengunjung2 blog putera.Semoga dengan kedatangan tahun baru ni kita semua dapat apa yang di rancangkan & semuanya berjalan dengan lancar.Semenjak kedatangan tahun baru ni, aku jarang update blog & agak sibuk sedikit dengan program baru aku yang dapat mengasah bakat y aku ada & dapat meningkatkan lagi kesabaran aku dalam melakukan sesuatu perkara.Kesabaran yang hendak di letakn dalam diri kita harusla kita mencari permulaanya, ada orang meningkatkan kesabaran dengan memancing, ada orang meningkatkan kesabaran di dalam melukis, ada orang meningktkan kesabaran di dalam kehidupan di kota2 yang penuh dengan pelbagai karenah manusia & sebagainya.

Masa aku siapkan program aku y pertama di dalam 2012 ni, aku sempat melwati laman youtube untuk menghilangkan rasa stress dalam kepala ni.Apa yang aku dapat ni korang boleh bace di tajuk artikel ni.Spektakular.yepsss spektakular.Spektakular itu di dalam bahasa German.Di dalam bahasa English, Amazing & di dalam bahasa Melayu adalah menakjubkan.Apa yang dimaksudkan dengan spektakular ni adalah sesuatu ciptaan yang menakjubkan.Sekrang ni dunia makin mengejar teknologi semuanya serba meningkat.daripada bawah naik ke atas.Apa yang ingin aku kongsikan buat korang pada hari ini adalah sesuatu ciptaan daripada German iaitu SmartBird. Di bawah ni video menceritakan dari mane datangnya inspirasi membuat SmartBird ni.Video ni dalam bahasa German.Kalau korang xfaham, korang buat2 faham la.Ok la, marila kita layan video kat bawah ni..













Mybe ada di antara korang xminat tentang ciptaan2 ni tapi bagi aku ia adalah spektakular.Okla sampai di sini sahaja.Bye Salam


Recommend on Google