Home » » REKA BENTUK CHURP CHURP Y BARU

REKA BENTUK CHURP CHURP Y BARU

Written By puterablog1malaysia on Sunday | 10:29 PM

Aiii guys...Sudah lame aku xtaburkan segala isi aku di dalam blog ni.Kali ni hati aku terusik untuk memenuhi hari2 dengan salah satunya mengisi artikel aku walaupun sedikit..Terus aku kongsikan, berdasarkan pandangan mata y pertama, korang akan melihat & membca tajuk y aku isikan di ruang y pertama, REKA BENTUK CHURP CHURP Y BARU..yeps, reka bentuk website churpchurp y baru..Aku terkejut & agak fenin cket bila churpchurp buat sesuatu yang baru ni.Ahh!!! aku xkisah sngat pasal serabot, sebab aku sentiasa bersedia menerima sesuatu yang baru di dalam laman sosial ni, suka atau tidak sseorang tu, kalau sudah mahu, ia akan teruskan juga seperti facebook timeline, ramai orang xsuka dengan ciri reka bentuknya y agak serabut.Bagi aku pada mulanya memang aku xsuka tpi apa kuasa aku nak perbetulkan &xnak suka pada sesuatu y baru, so aku pker positif & aku biarkan diorang membuat perubahan, pasti ada baiknya.Ok la, kembali pada isi mula, lampiran churpchurp..

Churpchurp membuat perubahan dari segi reka bentuk, tulisan logo, tempat share iklan & banyak lagi.Kita sebagai pengguna patut menghargai usaha setiap kakitangan churpchurp bagi menghasilkan kualiti & perkongsian y lebh baik utk pelanggan &affiliate mereka.Aku xda masalah tentang permukaan churpchurp y baru.Lama kelamaan akan menjadi biasa & mudah untuk menyelesaikan segala y ada di dalam churchurp ni.
Seterusnya apa y baru, korang boleh terus pergi ke web churpchurp...CHURPCHURP sape y belum daftar, dipersilakan mendaftar...Di bawah ni aku copy print screen churpchurp untuk tatapan korang...www.churpchurp.comhttp://my.churpchurp.com/blog/2012/03/19/discover-share-earn-with-the-all-new-churpchurp-com/

LINK 1
LINK 2
LINK 3

TULISAN LOGO CHURPCHURP..simple & cool.

PERMUKAAN DEPAN Y BERBEZA.DAHULU & SEKARANG

SENANG.LOG IN DENGAN AKAUN TWITTER @ FACEBOOK

LEBIH MUDH

VOTE & COMMENT


0 Rakyat Bersuara:

Post a Comment

Recommend on Google