Home » , , , , , » Bila Aku Berambot Panjang??

Bila Aku Berambot Panjang??

Written By puterablog1malaysia on Sunday | 12:15 AM

WOW!!! hot2x..hahahaha...bila aku berambot panjang..ah3x...tibe2 mawu post entry gundul! hari ni...aku sekrang tengah membela rambot seperti rumpot y sudah lama tidak di machine o unce Botak!...tapi kan, xkan mawu panjang rambot ni smpai ke pinggang kan..wakaka..jadi perempuan la jawbnya.ha3x..untuk mengelakan orang pandang aku sebgai seorang wanita apabila melihat dari pandangn belakang.Aku memikirkan 1 fesyen rambot y sesuai u diri aku y baru ni..So korang rasa y mne sesuai dlam bnyak2 pict kat bawah ni...ki3x...aku tahu korang suka bila tengok muka mamat2 kat bawah ni...jgn suka sje yew...pilihla y mne sesuai u aku..ha3x..aku sertkan skali tuan empunya blog ni ye supaya senang korang imaginationkan rambut dengan muka aku 2.

mamat ats ni persan sunggoh..ho3x..pict atas ni aku..ni pict awal thun 2011.kulit: sweet black ngeh3x..nak bandingkan dngan pict2 mat bunga kat bawah ni.berlagak!!! ha3x

1. JANGAN PERASAN!! ingt handsme kew pkai baju warna 2..he3x.

2. Ala...nak pipit2 plak..tampo tahu la!!girl2 y tengok pict ni jgn nak tergoda lebih2..ha3x

3. Asal ko buat muka mcm 2..dok kat tangga ingat dah macho sngat kew...

4. 2 rantai ko pkai 2 rantai pemikat kew.eee... xda popuan y terpikat la...

5. Ni mcm xsempat jew..agak2nya semua nte xsempat dlam idop ko!!.ha4x..

6. Mamat ni plak nak jdi penganti dr Azizan Osman kew..eeeee..pelesssssssss..mueh3x

7. ni muka lepas kena tapak tangan..

8. ni siap baju warna pink lagi, lepas 2 ada bintang warna hijau plak 2..apa la, gedik r ko!! wakakakaka

9. ha!!! ni apa kes menongkat2 ni..xcantik pon jam tangan ko 2...

10. Y ko jadi penahan dinding smpai malaikat maut datang menjempot..xpayah nak senyum2!!! xda maknya..

hahahahaha...guys ni la contoh2 rambot y okeyh bagi aku u kemaskini wajah baru aku y baru tahun ni..so korang rasa y mne sesuai...jgn botak sudah la..wakaka2.xpernah botak wo..rambut panjang ni pon first time dlam idop aku.wakakaka...nte bgi la no pict mne y sesuai ye..bagi no kat coment entry ni..



2 Rakyat Bersuara:

  1. haha...tergelak2 gua bce.nie lau kaum hawa yg minat nie nampak, mau mengamok nie...haha...wat rambut dreadlock la

    ReplyDelete
  2. semua mamat jepun jek kot! mana boleh compare dengan kita semua. =P

    ReplyDelete

Recommend on Google