Holiday

Written By puterablog1malaysia on Wednesday | 11:36 PM

Salam.Tengahari yang membosankan ni aku luangkan msa menonton movie..aku jarang tengok movie2x yang terbaru ni sebabnya aku lebihkan masa di hadapan computer cari nfo2x yang mendtangkan kepuasan pada diri aku..Masa lapang macam ni jugk aku luangkan masa susun semua fail2x dalam desktop ni supaya mudah mencari pada msa memerlukan.Belek2x susun2x semua fail aku terjumpa 1 movie.hehehe..movie membuatkan aku ketawa sorang2x..hilang stress & hilang kebosanan aku tengahari buta ni.mata ngantok tapi aku tahan.Aku rasa tido itu membuang masa tapi kita perlukan tidur untuk menjadi freshhhh...hehehe.Movie yang aku jumpa tu movie Mr Bean Holidays.hahaha..memang gile la cite dia..ada fill loo....hu3x..Aku xnak citer kisah2 dia..just apa yang aku nak posting tengahari2 buta ni ialah part di mana membuatkan aku lebih ketawa.hu3x..korang tengok la video bawah ni ye...ni video yang telah di edit.kalau video yang original ada kat youtube.korang cari la sendri.korang search Mr. Bean - Mr. Lova Lova (ORIGINAL)











Mr Beans Mr LOBA LOBA

Youtube Full Movie Mr Bean Holidays dalam Banyak2 link di bawah korang akan jumpa y Full


Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8





Recommend on Google